Óvodai ballagó versek

Óvodai ballagó verseket gyűjtöttem itt össze. Ha valaki még tud ilyeneket, az lécci írja meg nekem üzibe. Előre is köszi mindenkinek!

Friss topikok

  • kéki béla: Akik a poszt írásakor az óvodából ballagtak, azok az idén érettségiztek (vagy most fognak?)? (2020.12.07. 08:30) Weöres Sándor - Sehallselát Dömötör
  • egyIldikó: Kedves mazsib! Már 4 évvel ezelőtt is kértelek, hogy a szerzőt nevezd meg! Így lenne korrekt! Mos... (2016.04.28. 18:26) Óvó néni...
  • tázikaaa: nagyon jo vers (2012.09.10. 19:37) Hívogat az iskola
  • zolle5: Sziasztok. Szeretnék megosztani veletek egy gyönyörű saját költeményű verset amit kisfiam mond ovi... (2010.05.27. 08:18) Iskolába íratott be...
  • mazsib: @Kiwim: Köszönöm szépen (2010.01.18. 11:26) Reggel rám köszönt

Linkblog

Archívum

Óvó néni...

2008.04.26. 13:07 - mazsib

Óvó néni várt énreám,
mikor ide érkeztem.
Búcsúzkodni tőle nehéz,
bizony nem megy oly könnyen!

Mikor sírtam ki volt velem?
Ki törölte könnyes szemem?
Ki tanított szépre, jóra,
mintha édesanyám volna?

Nem várt érte köszönetet,
egész szívét adta nekem!

Elfeledni nem is tudom,
hiszen én is szeretem!
Rá gondolok, később sokszor,
míg a táskát cipelem!

Tudom vége a játéknak,
már a komoly munka vár.
De ha néha elfáradok,
két karja majd visszavár!

A bejegyzés trackback címe:

https://ballagasra.blog.hu/api/trackback/id/tr84443038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fehércseresznye 2012.05.06. 21:12:14

Kedves mazsib!

Ezt a verset én írtam már jó pár évvel ezelőtt. Óvónőként dolgozom és nagyon kevés búcsúzó vers volt akkoriban.
Gondolom valamelyik szülő tehette fel a netre, mert megtetszett neki. Több helyen is találkoztam már vele. Volt olyan, hogy írtam a blog nyitójának, ugyanígy , mint Neked. Kértem nevezzen meg, mint "szerzőt". Sajnos válaszra sem méltatott.
Nyilván bizonyítani nem tudom, de akkor is kellemetlen számomra.
Üdv: Fehércseresznye

egyIldikó 2016.04.28. 18:26:36

Kedves mazsib!

Már 4 évvel ezelőtt is kértelek, hogy a szerzőt nevezd meg! Így lenne korrekt! Most ismét kérlek rá!
Egy óvó néni

(Fehércseresznye, ill. egyIldikó)
süti beállítások módosítása