Óvodai ballagó versek

Óvodai ballagó verseket gyűjtöttem itt össze. Ha valaki még tud ilyeneket, az lécci írja meg nekem üzibe. Előre is köszi mindenkinek!

Friss topikok

  • kéki béla: Akik a poszt írásakor az óvodából ballagtak, azok az idén érettségiztek (vagy most fognak?)? (2020.12.07. 08:30) Weöres Sándor - Sehallselát Dömötör
  • egyIldikó: Kedves mazsib! Már 4 évvel ezelőtt is kértelek, hogy a szerzőt nevezd meg! Így lenne korrekt! Mos... (2016.04.28. 18:26) Óvó néni...
  • tázikaaa: nagyon jo vers (2012.09.10. 19:37) Hívogat az iskola
  • zolle5: Sziasztok. Szeretnék megosztani veletek egy gyönyörű saját költeményű verset amit kisfiam mond ovi... (2010.05.27. 08:18) Iskolába íratott be...
  • mazsib: @Kiwim: Köszönöm szépen (2010.01.18. 11:26) Reggel rám köszönt

Linkblog

Archívum

Szalai Borbála - Utólérem a bátyámat

2008.04.26. 12:23 - mazsib

 

Mi tagadás, irigyeltem
Hogy a bátyám iskolás,
Hogy őneki gyerekjáték
Az írás, az olvasás.
Csodáltam, hogy milyen szépen
Formálja a betűket,
S hiába van sok belőlük,
Ismeri a nevüket.
Úgy megy neki az olvasás,
Akárcsak a vízfolyás
Hej — gondoltam —
Mikor lesz már
Belőlem is iskolás!
S most, amikor beírattak
Iskolába az idén,
Megfogadtam: a bátyámat
Utolérem, bizony én!

A bejegyzés trackback címe:

https://ballagasra.blog.hu/api/trackback/id/tr62442975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VANÍLIA 2008.09.25. 07:24:31

AZ ELSŐS FIAMNAK KERESTEM VERSET,MINTHA CSAK RÓLA ÍRTÁK VOLNA!KÖSZÖNÖM

Mazsib 2008.09.25. 14:12:23

Nagyon szívesen!
süti beállítások módosítása